השב"כ מבהיר: "לא היו עינויים, המציתים המשיכו לבצע פיגועים גם לאחר ההצתה בדומא"

    קובי פינקלר | צילום: אילוסטרציה 2 Comment on השב"כ מבהיר: "לא היו עינויים, המציתים המשיכו לבצע פיגועים גם לאחר ההצתה בדומא"
    18:03
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on לא מעכלים את האובדן: בביאלא נערכים להכתרת ה'ממשיך'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הודעה חרידה של שירות הבטחון הכללי לאחר מסע העליהום מצד גורמים רבים בצד הימני של המפה הפוליטית בטענה כי העצורים בפרשת 'דומא' עברו עינויים קשים במטרה לחלץ מהם הודאה על מעשיהם.

    "בימים האחרונים ממשיך להתנהל מסע הכפשה שיקרי נגד שירות הביטחון הכללי ועובדיו. על רקע זה, שב"כ מבקש להבהיר: התארגנות הטרור היהודי, אשר חבריה נחקרים בימים אלה, עומדת מאחורי ביצוע פיגועים חמורים, מתוך אידאולוגיה קיצונית ואנטי-ציונית. חברי התארגנות זו המשיכו לבצע פיגועים גם לאחר ההצתה בדומא וראו בפיגוע זה כפיגוע שראוי לחקותו.

    תכליתה של החקירה המתנהלת בימים אלה הינה חשיפת ההתארגנות וסיכול פיגועים עתידיים. לאור זאת ובתאום עם המערכת המשפטית נחקרת ההתארגנות על-פי אמות המידה המקצועיות והמשפטיות המקובלות לסיכול התארגנויות העוסקות בהוצאת פיגועים חמורים עתידיים. במהלך החקירות ננקטו אמצעים המתאימים לתכלית זו.

    במסגרת דיונים משפטיים , כמו גם בכלי תקשורת שונים, הועלו טענות לפיהן, במסגרת החקירה ………. נעשה שימוש ב"מיטת סדום", בבעיטות, ביריקות ,בחשמול גופם וכי אחד הנחקרים אף ניסה לפגוע בעצמו.

    שירות הביטחון הכללי מבהיר כי טענות אלה הינן שקריות ומשוללות כל קשר למציאות! מטרת הפרחת שקרים אלה לחלל האוויר הינה להשחיר פניו של שירות הביטחון הכללי ובכך לנסות לפגוע ביכולתו לבצע את תפקידו – ע"י שיבוש החקירה ופגיעה בתדמית השירות ועובדיו.

    פעילי הימין הקיצוני ועורכי דינם מנסים להסיט את הקשב הציבורי והמשפטי ממעשי הטרור החמורים אשר בוצעו ע"י ההתארגנות האמורה ולהפנותה נגד הלגיטימיות שבניהול החקירה לחשיפת מבצעיהם.

    לא למותר להדגיש כי החקירה המדוברת מתנהלת תחת פיקוח משפטי ושיפוטי הדוק של היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה ופרקליטים נוספים המלווים את החקירה מקרוב וכן של בתי המשפט, על ערכאותיהם השונות, בלמעלה מ-100 דיונים מסוגים שונים שנערכו בעניינם של עצורי ההתארגנות.

    שירות הביטחון הכללי יוסיף לפעול מתוקף האחריות שהוטלה עליו בחוק על-מנת לסכל טרור ובתוך כך, להביא למיצוי הדין מול התארגנות זו, הגורסת כי למדינת ישראל אין זכות קיום,  חזונם העיקרי הוא הפלת השלטון בישראל, תוך שימוש באמצעים אלימים (עד כדי מעשה רצח בפלסטינים), פתיחה במרד על מנת למנות מלך, ערעור ביחסים בין ישראל למדינות אחרות, גירוש הגויים ופגיעה במיעוטים (לקוח מתוך מסמכי ההתארגנות)."



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין לנו שום שיג ושיח עם הלאומניות של קיצונים בדתי לאומי
      אבל ההאשמות נגד השב"כ נשמעות אמיתיות ואוטנטיות הרבה יותר
      מגרסת השב"כ, ואנו צריכים לגנות בכל תוקף מעשי עינויים שכאלה
      ולדרוש בנחרצות וועדת חקירה שתהיה מיוצגת על ידי כל הגורמים
      בחברה הישראלית בכדי לבדוק כיצד ניתן לוודאות
      שעינויים כאלו לעולם לא יעשו באופן כזה מחפיר ולא חוקי ולא מוסרי

    2. 1

      השב"כ לא צריך שישחירו את פניו, הן כבר מושחרות ומעלות סרחון.
      מספיק היה שהנחשף הסוכן משלהם ששלחו אותו להתחתן ולהינשא לבת ישראל, ולהביא איתה ילדים לעולם, רק בגלל שמשפחתה קשורה לימין הקיצוני.
      בסוף אחרי כמה שנים הוא פוצץ וגילה את הכל, התגרש וברח לחו"ל. אבל מבחינתם זה היה בסדר להמשיך ככה לכל החיים.